czwartek, 12 lipca 2012

Pierwszy Pościk :)

Witam was serdecznie!

Na samym początku chcę Wam powiedzieć, że nigdy nie prowadziłam bloga, i nie mam pojęcia jak długo i ten pociągnę... Na ile będe mieć zapału żeby go kontynuować :)
Co mnie skłoniło do założenia Go? Hmmm... Moje hobby jakim jest Haft Krzyżykowy... Ogólnie haftu podstaw nauczyłam się gdy byłam dzieckiem, a teraz to do mnie jakoś wróciło po kilkunastu latach :)
Nie mam na koncie żadnych dużych prac którymi mogłabym się z Wami podzielić bo praktycznie dopiero co zaczynam.
A więc trzymajcie za mnie kciuki, aby tych prac trochę przybyło :)

2 komentarze:

  1. Dasz radę blogowanie strasznie wciąga:) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Poczatkujaca! Z wlasnego krotkiego doswiadczenia moge powiedziec ze nie bedziesz mogla sie od tego oderwac :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie zapiskitakowe.blogspot.com :)
    Poczatkujaca z trzymiesiecznym stazem :)

    OdpowiedzUsuń