czwartek, 23 sierpnia 2012

9. Małe pieski #4

Witam!!!
Na początku, chciałam wszystkich przeprosić za nieobecność... Niestety miałam ostatnie dni strasznie zakręcone; w kółko się coś działo albo coś trzeba było załatwić... Ale te ,,napięte" dni już za mną; znalazłam czas dla siebie i xxxx :D

1. Pieski niestety stoją mi w miejscu jakoś nie mam weny ich skończyć... Ale zbieram się w sobie żeby je zrobić do końca. Napewno to kiedyś nastąpi ale kiedy? Sama jeszcze nie wiem. Pokaże Wam aktualny wizerunek:





I zbliżenie:


Tak wyglądają na chwile obecną.

2. Serduszko - wspominałam wcześniejszym poście, że robię tak dla odmiany (większe oczka kanwy). Przyznam Wam się szczerze, że oczy strasznie mi się męczą od tej drobniutkiej kanwy dlatego dla odmiany korzystam z tej ,,Polskiej"..... Wiadomo, że efekt końcowy na drobniejszej jest o wiele lepszy od tej; aleeeee mi to nie przeszkadza; robię to dla siebie, dla swojej przyjemności :)



Zamierzam je oprawić ale ,,swoim sposobem" hehe :) Widać na zdjęciu że ta kanwa ma spore i troche koślawe oczka, ale co tam... :)

Dziękuję za każde miłe słowo... A teraz lecę pooglądać co tam u Was :)
Trzymajcie się! Pozdrawiam :*


9 komentarzy:

  1. myslałam,że pieski jaśniejsze wyjdą,śliczne serducho

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieseczek jest słodki, nie poddawaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jeden pieseczek jest :) Mały doping i drugi wskoczy. Da-ria! Da-ria! ;D
    Serduszko śliczne. Ciekawi mnie jak chcesz je oprawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieski wyglądają cudnie!! Czekam na ich dalszy ciąg! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieski słodziaki:) Dołączam do trzymających kciuki za szybki powrót weny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdolna jestes;)

    obserwuje i zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne pieski, będzie z nich piękny obrazek. Twój blog zasługuje na wyróżnienie. Zapraszam do mnie po odbiór banerka :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń