poniedziałek, 21 stycznia 2013

11. :))

Witajcie!!!

Znalazłam chwilkę aby napisać kilka słów co się u mnie działo i dzieje! Dziękuję że nadal tu jesteście... Może zacznę od najważniejszego...

Urodziłam zdrowego i pięknego synka!!!!! Miał 3480kg i 52cm :) Mój drugi najważniejszy mężczyzna!
Ogólnie urodził się 10 dni po terminie... Ale sam poród minął błyskawicznie bo na porodówkę trafiłam z 9-cio cm rozwarciem :) więc zanim się obejrzałam ON był już na mojej piersi... :*

Zaraz po urodzeniu:

I aktualne zdjęcie (bo już 8tyg mamy):



Nie mam czasu na xxx... Ale w wolnych chwilach udało mi się tak na szybko tylko to zrobić:

Nie jest to nic zachwycającego... ALE to zawsze xxx :)

Pozdrawiam wszystkich!

4 komentarze:

  1. Gratuję synka! Jest przesłodki :)
    Podziwiam wole w krzyżykowaniu zwłaszcza teraz z maluszkiem na rękach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci powiększenia rodzinki, przy takim małym dziecku jest trochę pracy ale pomału i znajdziesz czas na xxx. Pozdrawiam trzymajcie się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy pan syn,a lewka na facebooku już widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. slodziutki...teraz najwazniejszy jest synek,a hafcik uroczy...

    OdpowiedzUsuń